dimecres, 15 de desembre del 2010

Banalitat és fatalitat

Matar el temps és deixar que el temps et mati. (el de la guadanya sempre guanya)
Pasigaĉi la tempon estas lasi la tempon aĉigi vin ( la fatalo venkas ĉe finalo)
Follem follem, que el món s'acaba (grafit de la transició)
Ni fiku ni fiku, ĉar la mondo finiĝas (iama grafitaĵo de la hispana demokratiiĝo)
Una de dos, o me llevo a esa mujer o entre los tres nos organizamos (L.E. Aute)
Aŭ tion aŭ la alion, aŭ mi forprenas la inon aŭ ni tri organiziĝu (L. E. Aute, kantisto)
Quants més serem més riurem (gresca popular)
Ju pli ni estos des pli ni ridos (popola bonetoso)
No m'agrada la sopa (Mafalda)
Mi ne ŝatas la supon (Mafalda)
Eramos pocos y parió la burra (fatalisme popular)
Ni malmultis kaj akuŝis la azenino (popola ironio)
Jo sí que sé que sé molt poc, suposant que sàpiga el que sé. (Sócrates, júnior)
Mi jes, mi scias ke mi malmulte scias, supozante ke mi scias tion kion mi scias (Sokrato, ido)
Si hi ha crisi, perquè malbaratem el gas de l'aigua de Vichy? (Shin Chan)
Se ni estas en krizo, kial ni malŝparas la gason de la Vichy-sodakvo? (Shin Chan)
Hi ha una diferencia clara entre els simis i nosaltres però... per més que em rasco el cap no m'enrecordo (Homo Mollerusens)
Estas klara diferenco inter ni kaj la simioj sed...dum mi longe gratadas la kapon, mi ne memoras (Homo Cerbimmensus)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada